Service Pack 1 i Windows 7

Autor: Jan Litwiński <jlitwinski_at_vp.pl>
Data: Mon, 17 Sep 2012 13:07:21 +0200

Nie chce mi się zainstalować service pack 1, zawsze kończy się z kodem
błędu 0x800F0A12, oznacza on, że instalator SP 1 nie może uzyskać
dostępu do partycji systemowej Windows.

Próbowałem działać według instrukcji na stronie
http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/windows-7-windows-server-2008-r2-service-pack-1-sp1-installation-error-0x800F0A12
ale to nic nie pomaga.
Gdy wydam polecenie bcdedit, to yo otrzymuję informację, że nie można
otworzyć magazynu danych konfiguracji rozruchu i nie można odnaleźć
określonego pliku.
Ce względu na ten komunikat każą wydać polecenie: mountvol /E, ale to
nadal nie pomaga.
Czy może to być spowodowane, że mam zainstalowanego też Linuksa?

pozdrawiam

--
Jan Litwiński
http://netsjanek.blogspot.com/