Re: Automatyczny start Windows 7

Autor: Jan Litwiński <jlitwinski_at_vp.pl>
Data: Sun, 16 Sep 2012 00:21:54 +0200

> A nie da się wyłaczyć tego uruchamiania przy starcie gdzieś w jego
> ustawieniach? Brzmi jak niedoróbka tego programu.

trochę googlałem i niestety nie można tego całkowicie wyłączyć, można
ustwić tylko, żeby pojawiało się jednocześnie okno logowania. Jedyną
metodą na usunięcie tego dziadostwa jest jego odinstalowanie, ale jak
próbowałem to robić to mnie ostrzegał, że mogę stracić dostęp do
zaszyfrowanych przez niego plików (tak też szyfruje). Sam tego
szyfrowania nie robiłem, ale może on to robi samowolnie, nie wiem.

--
Jan Litwiński
http://netsjanek.blogspot.com/