Re: soft do powiekszania partycji (systemowej)

Autor: Animka <animka.to.nie.ja_at_wp.pl>
Data: Thu, 13 Sep 2012 23:01:31 +0200

W dniu 2012-09-12 08:46, JoteR pisze:
> "Anerys" napisa艂:

> Czyli jak si臋 zn贸w pojawi na Giveaway, a pojawia si臋 co jaki艣 czas.
> Bo na "darmow膮" wersj臋 Home szkoda czasu.
> Zreszt膮 偶adna z tych wersji AFAIK nie obs艂uguje prawid艂owo dysk贸w z
> sektorami 4 KiB, a przynajmniej pr贸偶no szuka膰 tej informacji na ich
> stronie.

Nie mog臋 na niedawno kupionym (ju偶 s膮 na nim pliki) Toshiba 500 GB na
USB zrobi膰 wi臋cej niz dwie partycje. Chcia艂am niedawno zmniejszy膰
pierwsz膮 partycj臋 (bo tam mam pliki przywracania systemu i obraz dysku
C: ), a powi臋kszyc drug膮 partycj臋. Przedtem podzieli艂o mi na 2 r贸wne
cz臋艣ci w Partition Managerze (kt贸ry juz ze z艂o艣ci odinstalowa艂am).

--
animka