Wysyłanie wiadomości poprzez msg

Autor: Dariusz Rodziewicz <radziwil_at_wp.pl>
Data: Thu, 13 Sep 2012 02:42:53 -0700 (PDT)

Witam

W systemach starszych od MS Windows Vista, w linii poleceń dostępne
było polecenie net send, za pomocą którego można było przesyłać
wiadomości pomiędzy komputerami. Od Visty, firma Microsoft wycofała
powyższe polecenie, komentując to możliwością rozsyłania spamów ;-)
Obecnie, do rozsyłania wiadomości możemy wykorzystać polecenie msg. Z
mojego komputera na serwer mogę bez problemów wysłać wiadomość, np.:

msg /server:nazwa_serwera nazwa_użytkownika treść_wiadomości

W drugą stronę (z serwera na komputer), wiadomości nie są przesyłane.
Otrzymuję następujący komunikat:

Wystąpił błąd 5 podczas uzyskiwania nazw sesji.

Czy ktoś wie, jak uzyskać nazwę sesji? Na swoim komputerze wyłączyłem
Firewall, mam włączony zdalny pulpit. Przejrzałem już podpowiedzi w
Google, na stronach Microsoft i nigdzie się nie natknąłem na
rozwiązanie.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.