Re: soft do powiekszania partycji (systemowej)

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed, 12 Sep 2012 11:26:46 +0200

Użytkownik "JoteR" <joter_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> Czyli jak się znów pojawi na Giveaway, a pojawia się co jakiś czas.

Działam już z BitsDuJour, dopiszę ten drugi.
Na razie zafiksowałem sobie powiadomienie w BDJ.

> Bo na "darmową" wersję Home szkoda czasu.
> Zresztą żadna z tych wersji AFAIK nie obsługuje prawidłowo dysków z
> sektorami 4 KiB, a przynajmniej próżno szukać tej informacji na ich
> stronie.

OK, dzięki za info, postaram się upolować.
Póki co (ach te rusycyzmy) :P, PWizard pisze, że w pełni obsuguje tę
właściwość.
http://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html
No, ale spróbować trzeba wszystkiego. Czasem program o gorszych
możliwościach, mający problemy (żadnego z teraz omawianych o to nie
oskarżam, po prostu w innej sytuacji, tylko taki program poradził sobie z
moim problemem (odzysk danych z nietypowo sformatowanej partycji FAT32)),
będzie jedynym, który nie zamarudzi, tylko zrobi co trzeba, czy też może ma
w jakiejś sytuacji właściwość, korzystnie wyróżniającą go spośród innych.
Spróbuję postawić program w jakiejś dziwnej sytuacji, oczywiście, wobec
danych kontrolnych, które sobie albo "wymyślę" i nie żal będzie stracić,
albo normalne i ich pełen backup będzie sobie gdzieś leżał bezpiecznie
przycupnięty.