Re: Kodeki potrzebne

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_at_nospam.o2.pl.cx>
Data: Fri, 07 Sep 2012 22:58:39 +0200

W dniu 2012-09-07 22:28, Adam Koltowski pisze:

> A to dosc interesujace. Ja uzywam VLC od chyba 6 lat i to na na roznych
> systemach i nigdy nie mialem chyba zadnych problemow. Nie siedze jakos
> gleboko w multimediach, ale moja prywatna opinia o VLC jest bardzo
> pozytywna.

Oj sporo tego było. Nie pomnę wersji i kiedy co, ale np. brak możliwości
zmiany skojarzeń plików, brak możliwości zmiany języka, brak możliwości
zapisania ustawień (do dziś został kwas z niezapamiętywaniem
"zaawansowane/podstawowe"), rozwalona obsługa plików m2ts i to parę
razy, zależy w której wersji to inaczej pochrzanione to było, zwalona
obsługa linków youtube...

--
Tomek GÅ‚owacki