Link HTTP otwiera okno drukowania

Autor: Nathan <some_at_wh.ere>
Data: Wed, 05 Sep 2012 12:01:10 +0200

Witajcie

Taka mała zagadka. W programie (CCleaner, ale nie tylko) jest link do
sprawdzenia aktualizacji online. Problem w tym, ze po jego kliknięciu
otwiera się okno drukarki. Ki czort? Przeglądałem listę skojarzeń
plików, ale się niczego nie dogrzebałem. Jakieś pomysły?

Pacjent: Win7 HP

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,  na które nie