Re: Samoistne wybudzanie siÄ™ kompa z hibernacji

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 1 Sep 2012 13:19:20 +0200

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:k1t0jd.18k.1_at_pb2004.pl...

> http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5EVM_DO/#download
> i tam odnajdź Intel(R) Management Engine Interface V3.0.30.1086 for
> Windows XP(WHQL)/Vista(WHQL) & 64bit XP(WHQL)/Vista(WHQL). w sekscji
> Utilities.

Oby się udało, choć nauczony doświadczeniem najprędzej bym się spodziewał,
że sterownik od producenta płyty po prostu nie zadziała (raczej nie rozkwasi
systemu, choc trójkącik, albo nawet czerwony "iks", to się trafić może),
chyba, że jest z dołaczonej płytki CD, wtedy ryzyko niepowodzenia znacznie
maleje, ale do zera nie spada. Natomiast niemal zawsze działał sterownik
ogólny, ze strony producenta , najczęściej, jak to były układy Intela.
Trzymam kciuki.
Mam kartÄ™ TV, z chipsetem Philipsa, ten to jeszcze gorszy, nawet dedykowane
stery (wchodzą z Windows Update) uziemiają kartę, tylko te z płytki
działają. Najgorsze, że te z WU aktualizują te płytkowe i karta zdycha,
muszę zaznaczać "zapomnij o tej aktualizacji".