Re: Ustawienia w pliku MSI

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Fri, 31 Aug 2012 06:21:21 +0000 (UTC)

Dnia 30.08.2012 Bula <bulax5_at_spamikpoczta.onet.pl> napisał/a:

> Czyli jednak cos nie dziala poprawnie w qb. Instalacje cicha robisz na

Może nie tyle niepoprawnie, co inaczej. Ktoś pewnikiem bałaganiarsko
nanosił jakieś poprawki.

> koncie systemowym czy admina, na ktorym pozniej sprawdzasz aplikacje.

Sprawdzam wszystko (oba rodzaje instalacji i działanie) na tym samym
koncie z uprawnieniami administracyjnymi.

> Bo te parametry ustawiasz w gui, dlatego inaczej sie instaluje w gui
> inaczej /qn

To, że jest inaczej, to właśnie zaobserwowałem. Jakbyś mógł
wkazać, skąd instalator bierze domyślne wartości/akcje dla instalacji
z gui i bez gui- byłbym wdzięczny. Wtedy w ORCA przekleję jedne
do drugich, do pliku MST i gitara.

> Orca da ci tylko wglad na tabele. Zapewne jest jakac customaction ktora
> cos robic w gui a czego nie robi w /qn. Mozesz tam popatrzec.

Tam, czyli gdzie? W którą tabelę mam zerkać?

> To tylko moze adminstudio albo WisePackageStudio AdminStudio mozesz
> sobie sciagnac(21 dni testow). Jest tam apllikacja tuner, ktora pozwoli
> tobie wykonac MST na podstawie wykonanej instalacji.

Super, akcja raczej jednorazowa, więc powinno wystarczyć.
Już ściągam, skromne 500 MiB :-)

> Mozesz pobawic sie logami.

Fakt, na to nie wpadłem :-(
Co prawda da mi to tylko, czego brak (a nie gdzie w MSI to siedzi),
ale może pomóc. Sprawdzę swoją drogą.

Wielkie dzięki za rady.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.