Wyszukiwanie plików i folderów w xp - automatycznie ponawianie wyszukiwania - wyłączenie

Autor: maniek <maniek_at_bez.maila.bo.spamuja.smieciarze>
Data: Sat, 25 Aug 2012 14:28:35 +0200

Gdy wyszukiwarka plików w xp już znajdzie przez nas zdefiniowane pliki to
zauważyłem, że co jakiś czas zaczyna ona sama przeszukiwać - widać to po
przycisku "Wyszukaj teraz" - tak jakby go ktoś na ułamek sekundy kliknął.
Prawdopodobnie gdzieś działa jakaś funkcja, która wykrywa, że coś się
zmieniło na dysku i zaczyna się powtórne sprawdzenie wyników wyszukiwania.
Da się wyłączyć to automatyczne ponawianie wyszukiwania plików - bez względu
co się dzieje na dysku?
Czyli wyszukała mi pliki i na tym koniec, żadnych powtórnych sprawdzeń
dysku.
Dopiero ręczne wyzwolenie przycisku "Wyszukaj teraz" ma odświeżyć wynik
szukania. A po skończeniu wyszukiwarka ma sobie dać spokój i przejść w stan
"uśpienia" pokazując tylko wynika z ostatniego, ręcznie wymuszonego
skanowania zawartości dysku.