Czym zapisać film z napisem UPSTREAM?

Autor: Adamus <adam_at_xxx.com>
Data: Sat, 25 Aug 2012 11:26:11 +0200

Witam ponownie

Ściąganie i odtwarzanie wybranych filmików .flv
z rozdzielczością [240] idzie mi bardzo dobrze,
także dzięki Waszym podpowiedziom, za które
jeszcze raz dziękuję.
Stosuje jedną z 2 metod: albo kopiuję adres i wklejam
go do JDownloadera, albo korzystam z DownloadHelpera
w FireFoxie.
Teraz jednak trafiłem na filmiki (służące doskonaleniu
języka angielskiego) z napisem UPSTREAM i żadnej
z powyższych metod nie da się zastosować - ani nie
można odczytać adresu prawoklikiem na wyświetlanym
filmie, ani DownloaderHelper nie pokazuje opcji
Media.
Jak/czym można taki filmik zapisać na dysku?
Najlepiej z rozdzielczością [240] i głosem mp3,
bo takie odtwarzają mi się zarówno na komputerze
jak i na nawigacji, którą mogę zabierać ze sobą.

Jeśli temat jest gdzieś omówiony, to proszę o adres.

Pozdrawiam
Adamus