Re: WIN2000 i Mozilla

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 21 Aug 2012 15:35:53 +0200

Dnia Tue, 21 Aug 2012 15:23:25 +0200, Anerys napisał(a):

> Zajmował by może 100, nie 17000, bajtów i powstać by mógł w minutę, no,
> dwie. Tego chcÄ™.
> Wolę porządnie dopracowany program, który dłużej powstaje, ale, żeby był
> wart swojej ceny i wysilku. Za taki gotów jestem zapłacić nawet dużo kasy.

Siadaj, pisz, zbijesz majÄ…tek.

> To kto ma wolne moce, niech sobie takie rozbuchane kobyły pakuje do maszyny,
> jak mu mocy i miejsca starczy, wolny kraj mamy. Ja sobie cenię każdą
> oszczędność.

To nie chwytaj siÄ™ za najnowsze wersje - w czym problem?

> W większości przypadków można, tylko się idzie na łatwiznę, a
> potem dziur od wuja i koszt ich usunięcia może przekroczyć wartość, gdyby od
> początku program napisano prawidłowo.
> Wiadomo, że czasem trzeba rozbuchać program, aby np. od początku
> zarezerwować określony bufor na działania programu, wtedy tak. Ale jeśli
> wyświetlenie tekstu "Dzień dobry" obrasta w pierdylion bibliotek,
> podprogramów wszelakich, to jest dla mnie chore, albo conajmniej niezdrowe.

Nadajesz cały czas ogólnikami niestety…

> W sytuacji, kiedy program mający 10 razy więcej możliwości jest 10 razy
> mniejszy... wtedy tym bardziej widać, ze to nie jest dobre. A juz wybitnie
> chore jest, gdy taki sam program, tyle samo mogÄ…cy, wymaga 10 razy tyle
> conajmniej mocy procesora. Zagraj w Pasjansa w Viście... to jest chore...

Grałem. Twój punkt będący? :)

(ciach…)

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]