Re: Czym odtwarzać pliki FLV?

Autor: Adamus <adam_at_xxx.com>
Data: Sun, 19 Aug 2012 11:46:10 +0200

Bardzo Ci dziękuję.

> 1. Instalujesz i uruchamiasz program: FreeRapid Downloader
> 0.86u1....pozostawiasz go uruchomiony !
> 2. Otwierasz przeglÄ…darkÄ™ na tej Twojej ulubionej stronie:
> http://www.engvid.com/english-lessons/
> 3. Otwierasz np.
> http://www.engvid.com/7-common-school-expressions-in-english/
> 4. Kursor myszy na tablicÄ™ z lektorem i prawoklik -> wybierasz: " Kopiuj
> adres URL filmu "
> 5. W tym momencie pojawia się okienko programu " FreeRapid...." z już
> wklejonym adresem (który przed chwilą kopiowałeś)....iiiii....naciskasz:
Do tego miejsca poszło bez problemu. Jedynie czego żądał ekstra
to zaisntalowanie Javy. Być może po reinstalacji systemu jakiś czas
temu Javy nie zainstalowałem.

> START. Film zaczyna się ściągać....
Po naciśnięciu START pokazało się małe, zamazane, kolorowe
okienko i nic się dalej nie działo.
Na Trayu pokazała się strzałka na czarnym tle, a dymek wskazywał
0 ściągniętych bajtów i szybkość 0 bajtów/sek.
Czekanie niczego nie zmieniło.

Gdyby nawet poszło, to nie zauważyłem żadnej informacji z jaką
rozdzielczością byłby ściągany film, a jak pewnie czytałeś jest to
u mnie kluczowa sprawa odnośnie jego odtwarzania.

Jednakże Twoja podpowiedź co do odczytania adresu URL filmu
jest tu najważniejsza. Skopiowałem go i po wklejeniu do JDownloadera
pokazała mi się lista możliwości ściągnęcia filmu jako .mp4, .flv, .mp3
i .3gp. Co więcej, w przypadku .flv jest możliwość wyboru między
rozdzielczością [240], [360] i [480], a w przypadku .mp4 pomiędzy
[360], [720] i [1080]. Po prostu genialnie.

Co jeszcze by się przydało, to możliwość jakiegoś zautomatyzowania
procesu "spisania" adresów URL do większj ilości (wybranych) filmów,
w ostateczności do wszystkich, z wyrzuceniem potem tych niepotrzebnych
Ale nawet jeśli pozostanie "tylko" metoda "ręczna", to i tak, jak dla
mnie, bardzo dużo.

Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam
Adamus