Re: Czym odtwarzać pliki FLV?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun, 19 Aug 2012 02:12:14 +0200

Użytkownik "Mark" <tenchi_at_pnet.pl> napisał w wiadomości
> Ściągarka? Raczej masz na myśli odtwarzacz, ale raczej taki nie istnieje
> który by sobie radził z tymi plikami.
> Moim zdaniem powinieneś skasować te stare pliki bo nawet jakbyś im
> wszystkim podoklejał hurtem te 13 bajtów to i tak nie będzie z nich
> wielikiego pożytku bo zawierają tylko pierwszych 50 sekund nagrania.

A tego, ile pozostanie w innych plikach, to nie wiem, może 45 sekund, może
półtorej minuty, trudno orzec, bo tylko na jednym to badałem, nie wiem, czy
zgrywarka ucina fragment w określonym przedziale czasu, czy w określonym
przedziale od-bajtu-do-bajtu. Przydać się pliki, może nie przydadzą, ale
mają szansę pomóc w skorygowaniu problemu, przez porównanie, czy tego się
szuka, czy nie.
Ja bym te pliki odłożył gdzieś na bok i w miarę korygowania błędów i
zastępowania prawidłowymi kopiami, usuwał. Na razie pozostało by
podoklejanie początków, ale to się da skryptem wsadowym zrobić, a potem w
miarę postępów powywalać.