Re: Czym odtwarzać pliki FLV?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 18 Aug 2012 19:04:40 +0200

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:k0ooae.aec.1_at_pb2004.pl...

> Te pliki prawdopodobnie są nieprawidłowe. Jeśli instalowałeś k-lite
> powinien się zainstalować program MediaInfo. W nim możesz sprawdzić format
> audio i wideo takiego pliku flv.

Już sprawdzone - uszkodzony nagłówek przez obcięcie pierwszych 13 bajtów,
oraz odcięty (na badanym przeze mnie pliku) fragment od 50 sekundy do końca,
dlatego taki mały. Rozdzielczościowo fragment jest lepszej jakości.