Re: Czym odtwarzać pliki FLV?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 18 Aug 2012 18:58:38 +0200

Użytkownik "Adamus" <adam_at_xxx.com> napisał w wiadomości

> Czy otrzymałeś mój e-mail?

Tak - zbadałem temat, ustaliłem, co następuje:
Twój system i kodeki są stuprocentowo w porządku. Przyczyną jest uszkodzony
nagłówek pliku (to nie jedyne uszkodzenie, o tym za moment), uszkodzenie
polega na obcięciu pierwszych 13 bajtów, przez co kodek po prostu głupieje,
nie rozpoznając, że zawartość jest "prawomyślna" (bo i nie jest, z powodu
uszkodzenia). Aby rozwiązać problem, należy na początek pliku dokleić ciąg
bajtów następujący: 46 4c 56 01 05 00 00 00 09 00 00 00 00. Spróbuję
załączyć pliczek (może się nie udać, choć niektóre newsserwery najmniejszych
binarek nie obcinają, jego nazwa, to 13.001), ma 13 bajtów, na niego trzeba
skopiować uszkodzony plik, z dopisaniem zawartości, a potem nadać poprawną
nazwę.
Jest jeszcze jeden feler - ten uszkodzony plik, prócz uciętego nagłówka,
zawiera też (ten, co badałem) jedynie pierwsze 50 sekund zawartości, mimo,
że sugerowany przez odtwarzacz czas odgrywania jest właściwy dla sprawnego
pliku. Rozdzielczościowo jest to ten lepszy plik.
Wniosek z badania jest taki, że to nie kodeki, ani system stwarzają
problemy, tylko uszkodzony nagłówek, ergo - babol w zgrywarce. Po doklejeniu
brakującego fragmentu nagłówka, do momentu przedwczesnego skończenia się,
zawartość jest odtwarzana prawidłowo.