Re: Czym odtwarzać pliki FLV?

Autor: Animka <animka.to.nie.ja_at_wp.pl>
Data: Fri, 17 Aug 2012 21:57:47 +0200

W dniu 2012-08-17 14:50, Adamus pisze:
> Proszę podpowiedzieć jakiś sprawdzony,
> prosty i darmowy program pozwalajÄ…cy
> odtwarzać filmy ściągnięte jako .flv
> z YouTube.
> Podczas ściągania takich filmików
> przy pomocy DownloadHelpera w FF
> pokazuje się najczęściej do wyboru lista
> z parametrami 360, 480 itp.
> Co one oznaczają i jaki mają wpływ na
> możliwości odtwarzania filmu?
>
> Nie znam się na tym i dlatego zależy mi
> na Waszych wyjaśnieniach.

Ja mam w Operze rozszerzenia i moge pobierać z YoyTube, Wrzuty itp a
nawet oglądać filny silverlight bez reklam. Filmy FLV oglądam w WMP 12.

Ściągnjk każdy plik i porównaj sobie, który najepszy, który najlepiej
działa. Do WMP (żeby był głos w mp.4 powinieneś zainstalować Windows 7
codec Pack. Ja mam w wersji 4.03 i głos w filmie odtwaraznym w WMP jest.
Czyli ok.
https://addons.opera.com/en/extensions/?order=rated&language=pl

https://addons.opera.com/pl/extensions/category/social/?page=5&language=en&order=popular

--