Re: Win7 64bit- Adobe Reader X osadzone w firefox 13

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 17 Aug 2012 20:40:29 +0200

Użytkownik "Michał Pysz" <pysz.michal_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Też używam Foxit bo mniejszy ale wadą jest to, że on nie wszystko potrafi.
> Np PITa nie udało mi się złożyć za jego pomocą.

Złożyć tak, ale otworzyć... Zresztą, widuję nieraz "pobierz od nas program
do PITów", gdzie już jest wpisana na sztywno organizacja (czasem się trafi
program bez tego wpisu), sam program wszystko załatwia, włącznie ze
złożeniem zeznania i uzyskaniem Urzędowego Poświadczenia Odbioru, oraz
zwykłym wydrukiem nadającym się do wysłania pocztą, czy złożenia osobiście,
nie trzeba nic dodatkowo instalować.
Starsze Foxity miały problem, że rozkaszaniały mi np. fakturę z UPC, gdzie
kod kreskowy, zamiast trzymać "ordnung", stawał się jakimś dadaizmem, czy
impresjonizmem, czy wręcz "pikassem". Nowsze pokazują prawidłowo.
Co do samego Acrobata-Readera - jasne, że nie zawsze daje się go odstawić na
bok, wtedy jego użycie jest jak najbardziej uzasadnione i usprawiedliwione.