Re: Odczyt .iso bez wypalania

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 17 Aug 2012 20:30:19 +0200

Użytkownik "Adamus" <adam_at_xxx.com> napisał w wiadomości
> Po ściągnięciu i rozpakowaniu pliku
> wcxImg_Iso_1.7.6.zip

1.7.7 nie lepszy?
Poza tym, ten plugin (prawie) sam się instaluje po wejściu TC jak w
archiwum, tylko enter trzeba parę razy nacisnąć.

> postępowałem wg opisu w iso_read.txt.
> Po wybraniu pliku iso.wcx i naciśnięciu OK
> rozlega się sygnał, który z pewnością sygnalizuje
> błąd, ale komunikatu żadnego nie ma.
> Mój TC jest w wersji 7.56a.

Czemu taki stary? (chyba, że RamCopy używasz, to tak...)
A tak w ogóle - http://ghisler.com/plugins.htm, stąd brałem, chodzi rewela.
TC 8.01.
(bo u mnie RamCopy nie chodzi)
Jest tam też plugin TotalISO, będacy front-endem do mkisofs, wymagający też
cdimage... see opis pluginu.
Oba chyba się nadają do czytania...? :)