Re: Czym odtwarzać pliki FLV?

Autor: michalek <m.michales_at_gmail.com>
Data: Fri, 17 Aug 2012 18:15:08 +0200

Użytkownik "Adamus" <adam_at_xxx.com> napisał w wiadomości
> Nie otwiera plików .flv ściągniętych przy pomocy
> DownloadHelpera gdy na liście do ściągnięcia
> przy .flv nie ma żadnej liczby, która, jak napisałeś
> oznacza rozdzielczość.
> Natomiast otwiera i odtwarza pliki .flv jeśli na liście
> do ściągnięcia przy danym pliku jest jedna z liczb [240],
> [360] lub [480].
> Ten plik "bez liczby" jest bardzo mały, więc pewnie
> ma bardzo małą rozdzielczość i dlatego ten program
> go nie odtwarza.
>
> Przydałby mi się jeszcze taki program chodzący pod
> Win CE 5. Może znasz taki?

> [...]

Przepraszam za pomyłkę, coś mi padło na głowę.
Oczywiście nie żaden FLV player tylko..
VLCplayer.
Odtwarza praktycznie wszystko (ma wbudowane własne kodeki)
na starym sprzęcie odtwarza mi płynnie również .mpg
Ja używam stareńkiego IBM'a bo jest mocny/wytrzymały
i jak go zgubię/ukradną mi (a w różnych warunkach muszę
się nim posługiwać, zwykle niesprzyjających) to kupię
następnego za 100zł.