Laptop Dell Studio 1555 jak się pozbyć hibernacji hybrydowej?

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 10 Aug 2012 05:01:12 +0200

Laptop Dell Studio 1555 W7HP 64
Na początku były jaja jak mi się laptop sam włączał w zamkniętej torbie
chociaż jako jeszcze nie świadomy użytkownik go zahibernowałem.
Potem wstawał o 3 godz. w nocy żeby się aktualizować. Też z hibernacji.
Zacząłem grzebać i powyłączałem aktualizacje automatyczne. Przejrzałem
dokładnie opcje zasilania i wyłączyłem "hibernację hybrydową"
Wiele miesięcy był spokój.
Dzisiaj właśnie o 3.00 zrobił to samo znowu. Włączył się.
Wku... znaczy zdenerwowałem się i przejrzałem jeszcze raz dokładnie
wszystkie ustawienia. Niby dobrze. Odznaczyłem jeszcze przy zasilaniu
"uruchamianie z czasomierza" (jakoś tak to leciało)
Przejrzałem bios kolejny raz ale nie znajduję "wyłącz hibernację
hybrydową" lub "Ustaw hibernację jak za dawnych dobrych czasów: zapisać
na dysk i wyłączyć zasilanie, reakcja tylko na naciśnięcie POWER" :-)

Czy to jest wykonalne? Żeby komputer działał normalnie i jego hibernacja
też? :-)
Chcę mieć jak dawniej "władzę" nad poczynaniami tej "piekielnej maszyny"
Chce decydować kiedy wstrzymanie, hibernacja a kiedy restart. :-)