Problem z USB ASUS P5K Pro

Autor: OMSON <omson_at_interia.pl>
Data: Tue, 07 Aug 2012 11:46:43 +0200

Mam zagwozdkę z USB (Intel ICH9 Family Universal Host Controller -
29xx... oraz Intel ICH9 Family USB2 Enhanced Host Controller 29xx...)pod
Windows XP Pro SP3 (aktualizowany na bieżąco), gdyż system zgłasza
problem z urządzeniem, bądź uszkodzeniem sterownika. Model płyty podałem
w temacie dla orientacji, ponieważ sprzęt sprawdziłem pod niezależnym
systemem Live z pakietu Hiren's BootCD 10.0 i wszystko działa
prawidłowo. Zatem problem software'owy - jak mniemam... Czy ktoś
potrafiłby pomóc?

Pzdr, OMSON

P.S. Dodam, że całość chodziła bezproblemowo od paru lat, aż pewnego
dnia... Wszelkie próby reinstalacji sterowników USB podjąłem -
bezskutecznie (ze strony ASUSa jak i Intela). Instalacja/deinstalacja,
restarty systemu - robione (przy odpiętych urządzeniach peryferyjnych też).