Re: OE - "krzaczki" zamiast polskich znaków

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 6 Aug 2012 19:13:56 +0200

Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> napisał(a):
> OK, jest dostęp. I już na pierwszy rzut oka widać, że to co innego niż
> wcześniej wklejałeś, widać np. części MIME.

Z tego co widzę, OE sobie przebudowuje takiego maila, odrzucając podpis
cyfrowy. Zauważ, że we właściwościach wiadomości masz Źródło oraz Bezpieczne
źródło. Raz podesłałeś jedno a raz drugie, co wyjaśnia rozbieżność.
Generalnie moje zdanie jest takie, że jest to błąd w OE - podczas tego
przebudowywania (przerabiania z multipart/signed na nie-multipart) OE
ignoruje kodowanie. Takie samo zachowanie można zaobserwować gdy certyfikat
nie jest zaufany. Wtedy w podglądzie pojawia się strona ostrzegająca. Jak
się zatwierdzi, to otwiera się mail ale z kodowaniem z tej strony a nie z
jego własnym. Tutaj takiej strony nie ma, bo bank dba o swoje certyfikaty,
ale problem jest i tak. Podsumowując, dla mnie jest to niedoróbka OE, z
którą nie można nic zrobić.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/