Re: Kerio 2.1.5 - kolejność uruchamiania programów przy starcie win xp

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun, 5 Aug 2012 11:40:40 +0200

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:jvk0fv$jo5$1_at_news.icpnet.pl...
> Skąd wiesz, że nie jest uruchomiony? Sprawdź w dzienniku zdarzeń kiedy
> wystartował a nie patrz kiedy ikonka wyskakuje. Swoją drogą to masz
> zamiłowanie do zabytków.

Ja bym powiedział - można go uzywać, ale tam, gdzie stabilność systemu nie
ma większego znaczenia. Ja właśnie ze wględu na problemy ze stabilnością
(które tylko częściowo można przygasić ręcznym zwiększeniem bufora)
wyrzuciłem KPF z XP (będę nadal używać, jeśli trzeba będzie posługiwać się
starszymi Szklarniami), pozostając przy całkiem już dobrze działającej
zaporze systemowej. Która czasem się odzywa, jak nowy program sam nie
dopisze się do jej regułek, lub się je wyczyści w ustawieniach. Jeszcze nic
mi nie wlazło, odkąd na samej systemowej jadę. Po prostu przestrzegam BHP.