Kerio 2.1.5 - kolejność uruchamiania programów przy starcie win xp

Autor: maniek <maniek_at_bez.maila.bo.spamuja.smieciarze>
Data: Sat, 4 Aug 2012 20:17:52 +0200

Czy w xp można regulować kolejność i czas uruchamiania kolejnych programów
uruchamianych przy starcie systemu?
Patrzyłem na kilka programów m.in. Startup Delayer, Startup Control Panel
ale tego typu programy nic nie wnoszą do tematu.

Chodzi o przyspieszenie (ustawienie wyższego priorytetu na czas startu)
odpalenie firewall-a Kerio 2.1.5
Zauważyłem, że w przypadku win2k wskazany Kerio uruchamiał się zanim jeszcze
pojawiło się okno logowania użytkownika do systemu.
W przypadku xp często już nawet po zalogowaniu program Kerio jeszcze nie
jest uruchomiony i wskakuje dopiero np. po 15 sekundach. Da się to jakoś
przyspieszyć aby Kerio był jedną z pierwszych aplikacji, która się uruchomi
zanim się zalogujemy do systemu?