Re: Wirtualizacja XP na Win7

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Thu, 2 Aug 2012 22:51:22 +0200

Użytkownik "DooMiniK" <bachus_at_bachus> napisał w wiadomości

> Widzę kilka rozwiązań:
>
> a) XPmode na Win7 - pewnie nie chcesz tego robić od początku...
> b) P2V za pomocą VMware
> c) backup XP za pomocą ShadowProtect LiveCD a potem uruchomienie tego w
> wirutalnym środowisku (VirtualPC, czy tam inny vmware player) -
> ShadowProtect ładnie obsługuje 'hardware independent restore' - działa
> w środowiskach serwerowych, więc powinno i ruszyć w wirtualce.

- Xpmode - Odpada
- P2V z VMware o ile doczytalem to robi obraz partycji z windowsem do pliku,
aby pozniej mozna ja bylo odpalic w maszynie wirtualnej
- Backup za pomocna ShadowProtect rowniez robic backup do plikow

Cos pomylilem ?

Chodzi mi o bezposrednie odpalenie XP (z dysku fizycznego, nie z pliku
wirtualnego hdd) bez konwersji tego do wirtualnych dyskow. Win7 mam na
zupelnie innym napedzie fizycznym, wiec domniemam, ze jezeli programy do
virtualizacji potrafia odpalic xpeka z wirtualnych dyskow to rowniez
potrafia to zrobic w przypadku zapodania im dysku fizycznego z ktorego maja
odpalic juz istniejacy tam system.

Jestem swiezo po backupie ghostem calego dysku z xpekiem, doczytalem, ze
VMware Workstation 8 ma opcje podczepienia dysku fizycznego, takze sprobowac
mozna, zerkne jeszcze te programy do konwersji jakie opisales.

Pozdrawiam

--
doom3