Re: Wirtualizacja XP na Win7

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Thu, 2 Aug 2012 20:43:49 +0200

Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie pamietam teraz, ale chyba VMware ma taki sofcik do migracji, a sofcik
> juz poustawia wszystko tak, zeby si enie sypalo, tzn. zwirtualizowanemu
> systemowi wydaje sie, ze caly hardware jest jak byl ;)

Juz wiecej produktow na stronie Vmware nie dalo sie wprowadzic, mam totalny
metlik w glowie.

Co do zagadnienia to "migracje" zrobie sam :) A zalezy mi, aby bez
kombinacji, winxp na ktorym aktualnie posiadam cala swoja prace odpalil sie
bez zgrzytow z fizycznego dysku pod wirtualna maszyna odpalona na Win7
(oczywiscie inny dysk fizyczny).

Jak narazie posciagalem Vmware Player i Workstation, zobaczymy co z tego
wyjdzie, ale cos mi sie wydaje, po tym jak czytalem na stronie Vmware... ze
to nie o to loto.

Przez przypadek jakby Ci sie przypomnialo jaki to dokladnie produkt robi:
"sofcik juz poustawia wszystko tak, zeby si enie sypalo, tzn.
zwirtualizowanemu systemowi wydaje sie, ze caly hardware jest jak byl" -
bylo by super :)

Pozdrawiam

--
doom3