Wirtualizacja XP na Win7

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Thu, 2 Aug 2012 16:20:21 +0200

Witam.

Czy istnieje mozliwosc podpiecia pod virtualke dysku fizycznego wraz z jego
partycjami ?

W opisach programow do virtualizacji widze, ze korzystaja one z systemu w
obrazie, ale ja potrzebuje podpiac dysk na ktorym mam swoj wlasny XP i
korzystac z tego XP w okienku podczas uzytkowania Windows7.

Jestem na etapie przenoszenia sie na Win7 i taka opcja byla by zbawienna
(konfigi, podglady ustawien programow itp).

Tak czy inaczej, rozumiem, ze nie da sie bez problemow odpalic starego XP
(dzialajacego wczesniej na komputerze na ktorym aktualnie jest Win7) na
virtualnej maszynie, choc caly czas mowimy o tym samym sprzecie ? Wszystkie
urzadzenia, ktore mialem zainstalowane na prawdziwym XP i tak sie posypia
przy probie odpalenia tego Xpeka na virtualce - na screenach programow
virtualizacji widze, ze sprzety przeznaczone dla maszynki virtualnej sa
emulowane, tak wiec... taki XP i tak by sie posypal (oczywiscie mozna
probowac zapewne napraw itp)...

Pozdrawiam

--
doom3