Odp: WinXP - co może "mieszać" dyskiem

Autor: axel <axel7777_at_wp.pl>
Data: Wed, 1 Aug 2012 14:01:18 +0200

Może to:

* dzisiaj prawie każdy program posiada automatyczne aktualizacje działające
przy starcie systemu
* może zainstalowałeś jakiegoś - działającego non-stop - optimajzera np.:
do HDD, RAM-u, pliku wymiany....i Bóg wi cego...

Amen

Użytkownik "Marcin Gala" napisał w wiadomości grup

Witam
Mam taki problem, jeden z kompów z xp przy starcie okropnie "jeździ" po
dysku. Wywalenie antywira (pierwszy podejrzany) i wyłączenie wszelkiego
indeksowania jakie znalazłem w usługach niewiele daje. Komp staruje
dobrych kilka minut i przez cały ten czas słychać HDD. Do momentu aż to
"coś" skonczy praktycznie nie da się pracować. Dysk po windowsowej
defragmentacji. Po sprawdzeniu process explorerem wychodzi że najwięcej
używa dysku svchost, co może oznaczać większość usług. Ma ktoś jakiś
pomysł gdzie i w jaki sposób jeszcze szukać winnego?

--
Ahmed
Emtec->Drivers & software download->USBStick