win7 ikony na pasku szybkiego uruchamiania

Autor: Imię i nazwisko <e-mail_at_e-mail.com>
Data: Mon, 30 Jul 2012 11:08:06 +0200

witam,
probuje sie przesiasc z xp na 7, wgralem sobie juz nawet classic start
menu;], ale mam problem z ikonami szybkiego uruchamiania, tj. jak sobie
uruchomie jakas aplikacje ktora jest gdzies w srodku (dajmy na to jest
to firefox) to zadanie pojawia mi sie pomiedzy tymi ikonami. czy jest
mozliwosc zablokowania jakos tego tak jak w xp, ze ikony mam po lewej, a
uruchomione programy po prawej?