Re: Długie wczytywanie pendrive

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Mon, 30 Jul 2012 01:53:13 +0200

Użytkownik "JU" <prokon_at_SKASUJTO.cad.pl> napisał w wiadomości
> Zauważyłem, że długie wczytywanie dotyczy tylko pierwszego pendrive
> włożonego do portu USB. Po wyjęciu i włożeniu następnego (innego) pendrive
> odczyt następuje stosunkowo szybko.
> Czyżby przyczyną był port USB?

Gdybym miał napisać "na chłopski rozum", co się wtedy dzieje, to wysunąłbym
przypuszczenie, że po wykryciu, że włożono pena, system odpala sterownik go
obsługujący, co może potrwać. Po wyjęciu pena, sterownik zostaje działający
i następne włożenia odbywają się znacznie szybciej. Zauważyłem to i u
siebie, choć nie aż w tak "monstrualnym" rozmiarze.