Re: Potrzebny opis Windows 8

Autor: K <K_at_atrapa.pl>
Data: Wed, 25 Jul 2012 18:40:55 +0200

>>> http://lmgtfy.com/?q=windows+8+opis

> W takim razie nie jesteś osobą, której w przystępny sposób można
> przedstawić cokolwiek.

To nie ma być dla mnie. Ja o Windows 8 nie marzę. :-)
Jednak muszę przyznać, że to, co można było znaleźć
właśnie drogą wyszukania w Google, przystępne nie jest.

Czasami na ciekawe, przystępne strony na jakiś temat trafia się
przypadkiem, szukając czegoś innego. I o adresy do takich stron
mi chodziło.

Pozdrawiam