Re: folder temp

Autor: cac <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue, 24 Jul 2012 09:10:36 +0200

U偶ytkownik "sTav" napisa艂 w wiadomo艣ci grup
>IMO: Process Explorer nic tu nie da skoro folder kreowany jest podczas
>startu systemu.

myslalem 偶e mo偶e Proces Monitor mi pomo偶e - ale to co on pokazuje to tylko
to 偶e explorer.exe czasem go przegl膮da (chyba podczas otwierania katalogu,
pobiera ikonke lub czyta w nim desktop.ini_ - tylko to wyszuka艂em tym
narz臋dziem.

> 1) tworzy go jaka艣 us艂uga

z nowych jakie si臋 pojawi艂y ostatnio to g艂贸wnie us艂ugi aktualizacyjne
(skype'a, firefoxa, flasha, secunii i tyle). nie wiem jednak jak sprawdzi膰,
kt贸ra z nich i czy w og贸le jest za to odpowiedzialna.

> 2) program z autostartu

nic nie dok艂ada艂em ostatnio, mam ten sam zestaw program贸w i nigdy nie by艂o
podobnych objaw贸w (moj autostart zawiera tylko kilka niezb臋dnych program贸w)

zapis z zak艂adki "Wszystko" tutaj: http://sdrv.ms/QvboAM

>a tak w og贸le to proponuj臋 najpierw odpali膰 Regedit i poszuka膰 w danych
>ci膮gu D:\Temp

oczywi艣cie robi艂em to - nie znajduje w og贸le takiego ci膮gu znak贸w w ca艂ym
rejestrze.

sTav