Re: A musi partycja na literce wisieć?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun, 22 Jul 2012 23:40:53 +0200

Przepraszam, że pod postem Michała, ale nie mam na serwerze postu yamma.

Po prostu nie rozumiesz idei montowania do katalogu dlatego piszesz o
nieprawidłowości i nielogiczności. To nie ma rozszerzać dysku pierwotnego
czy też zwiększać jego pojemności. Nie traktuj tego jako protezy bo to nie
jest proteza. Poczytaj sobie po co to montowanie wymyślono i kiedy ono ma
sens. Tak jak napisał Michał, do tego o czym mówisz są dyski dynamiczne a
nie montowaie do katalogów.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/