Re: Windows 7 desktop.ini na pulpicie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun, 22 Jul 2012 14:30:04 +0200

Dnia 20 Jul 2012 18:00:45 GMT, goomish napisał(a):

> Dokładnie. Jedynie co się wydarzy, to zniknięcie ładnej ikonki
> wyróżniającej ten folder, i w drzewku Eksploratora pojawi się folder
> Desktop zamiast Pulpit (czy tam innej zlokalizowanej nazwy)

W wersji PL Visty nazwa się nie zmieniła.

> Oraz po niektórych aktualizacjach w WU.

Vistę mam postawioną 28 grudnia 2008. I praktycznie od razu plik Desktop.ini
z pulpitu wyleciał. Jeszcze się nie zdarzyło, by został przywrócony.
Aktualizacje oczywiście na bieżąco ściągam i instaluję. :D

[ Ja tak się biję z moim wrodzonym lenistwem, że już sił nie starcza, aby  ]
[ coś zrobić.                                             (JoeMonster.org) ]