Re: folder temp

Autor: cac <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat, 21 Jul 2012 20:25:04 +0200

>PPMyszki na Moj komputer/ wlasciowsci/ zaawansowane/ Zmienne srodowiskowe -
>tu ustaw(...)

Tutaj katalogi tymczasowe mam ustawione domyślnie, czyli wszystkie osadzone
na dyskach systemowych w różnych katalogach (wszystkie instnieją). Nigdzie
nie widnieje dysk D:\.

>(...) lub zapis w rejestrze, klucze:
>HKEY_CURRENT_USER\Environment
>HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\VolumeCaches\Temporary
>Files

wszystko podlinkowane jak w ustawieniach powyżej

Stawiam jednak na jakiś program. Ostatnio instalowałem SkyDrive, jednakże on
sam sobie tworzy katalog tymczasowy obok kotalogu synchronizoowanego i ma
wyraźną nazwę - więc raczej to nie on.

szukam dalej ale za wszelkie sugestie dziękuję i proszę o więcej.

sz.