Firefox nie zapamiętuje niektórych ustawień użytkownika

Autor: Krystek <spamtrap_at_krystek.art.pl>
Data: Sat, 21 Jul 2012 14:45:04 +0200

Mam z Firefoksem następujący problem: jest sobie profil używany od
dawien dawna, kopiowany do nowych przeglądarek, które w międzyczasie
były upgrade'owane (z 9.0.x do 13.0.1; obecnie korzystam z 14.0.1).

Firefox uparcie nie chce mi zapamiętać w ustawieniach prywatności chęci
korzystania z ustawień użytkownika. Gdy przestawiam na:
<http://imageshack.us/photo/my-images/515/firefoxprivacyhistoryus.png/>
to po kliknięciu OK i ponownym otworzeniu menu z tymi opcjami pojawia
się cały czas domyślnie to:
<http://imageshack.us/photo/my-images/528/firefoxprivacyhistoryre.png/>

Da się gdzieś przełączyć na korzystanie z ustawień użytkownika w
about:config?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/