Re: A musi partycja na literce wisieć?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed, 18 Jul 2012 21:45:38 +0200

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ju1o53$bna$1_at_news.icpnet.pl...

> Dlatego wymyślono kopiuj-wklej :)

Nie na moje palce.

> Chyba Ci się twardy link z czymś innym pomylił. Twardy link to dodatkowa

Możliwe, późno w nocy źle się przypomina.

> nazwa pliku i może być tylko na tej samej partycji (bo to tak naprawdę nie
> jest link).

W każdym razie pogrzebię w temacie, STFW zrobię i conajwyżej uznam, że coś
poknociłem. Zapewniam, że się odpowiednio do tego przygotuję. Niejeden by
chciał hiberfila wyrzucić w ch..olerę gdzieś na bok. A ja muszę to dogłębnie
przeczesać, choćby nawet po to, aby WŁASNORĘCZNIE stwierdzić, że to
niemożliwe (albo, że możliwe, wtedy podam przepis).