Re: Windows 7 desktop.ini na pulpicie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 17 Jul 2012 10:58:09 +0200

Dnia Tue, 17 Jul 2012 10:10:56 +0200, Adam Koltowski napisał(a):

> Slyszalem i zawsze biore zeb gadania, ale hiszpanska dentystka o pieknych
> oczach zarzekala sie, ze nie ma sensu ..... :) Wniosek - nie ufaj kobietom.
> Ufaj jedynie wlasnej intuicji - nigdy nie oszuka ...... :)

Znasz ten dowcip?
Dentysta schyla się nad pacjentem i ma zamiar rozpocząć borowanie, gdy nagle
zastyga w bezruchu i pyta nieufnie:
- Czy mi się tylko wydaje, czy trzyma pan rękę na moich jądrach?
Pacjent spokojnym głosem:
- To tylko taka mała asekuracja. Bo przecież nie chodzi o to, żebyśmy sobie
ból zadawali… Prawda, panie doktorze?

;)

[ I błąd przyda się na coś - przynajmniej na przestrogę dla drugich.       ]
[                                                            (A.M. Fredro) ]