Re: który system wybrać: win7-32 czy 64

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun, 15 Jul 2012 23:22:28 +0200

Dnia Sun, 15 Jul 2012 23:09:37 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Już Ci napisano: jak jesteś taki mądry, to zaproponuj lepszy sposób
> zarzÄ…dzania update'ami.

Duzo dala by mozliwosc wypieprzenia niepotrzebnych instalek z katalogu
\windows\Installer (u mnie 10GB!!!). Wiem, ze ich obecnosc jest potrzebna do
microsoftowego naprawiania aplikacji (i odinstalowywania takze, choc sensu
tego nie ogarniam), ale 90% z nich chcialbym swiadomie zlikwidowac, bo
odinstalowywac na pewno nie bede. Tam tez pewnie siedza wszystkie instalki
updatow z WU.
Jak wiesz komu to przekaz pomysl na zrobienie menadzera tego katalogu.

--
pozdro
R.e.m.e.K