Re: Rootkit od Microsoftu?

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Sat, 14 Jul 2012 13:42:52 +0200

Użytkownik "R.e.m.e.K" <go_at_dev.null> napisał w wiadomości

> Nie jestem znawca NTFS, ale mam pomysl :-P
> NTFS ma osobne struktury w ktorych przechowuje nazwy wg schematu 8.3.
> Wydaje
> mi sie, ze jest mozliwosc wylaczenia obslugi tych struktur i wtedy
> NTFS ich
> nie tworzy. Byc moze z kolei programy dosowe na nich bazuja i nie
> znajdujac
> ich nie widza tych katalogow?

Jest coś z tego o czym napisałeś!
Skupiwszy się na "znikniętych" katalogach z backupami, nie zwróciłem
uwagi Ĺźe inne katalogi teĹź
dosnały uszczerbku. N.p. folder w którym są przechowywane pliki .html i
jest tam m.in. spis alfabetyczny tzn. A.html, B.html, C.html, itd., -
pod Dosem widziany jest w sposób zniekształcony. N.p. plik A.html
wyświetlany jest jako A26587~1.html i podbnie inne "jednoliterowe", ale
juĹź inny w tym samym folderze n.p. abc.jpg jest wyswietlany poprawnie.

pozdro

sTav