Re: Rootkit od Microsoftu?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 13 Jul 2012 21:42:26 +0200

Użytkownik "sTav" <marmro9_at_beztego.o2.pl> napisał w wiadomości
> Dos się z dnia na dzień nie zmienił, pliki pochodzące od 4 różnych
> producentów do obsługi NTFS też nie, więc może uzasadnisz (...)

CHKDSK było zrobione? Nie widziałem, byś o tym pisał (może mi uciekło?).
Może jest naruszona jakaś struktura, co system operacyjny jeszcze jest w
stanie łyknąć, ale np. programy diagnostyczne, czy narzędziowe, to już
głupieją, bo mają inne algorytmy i głupieją przy nieprawidłowości? Nośnik
dysku sprawny?
Mnie to śmierdzi drobnym uszkodzeniem struktur, co oby się nie pogłębiło...
(bo i nie musi, a i uszkodzone miejsce może się "naprawić", jeśli coś
prawomyślnie w tym miejscu zapisze).