Problem z Windows 7 "Program przestał działać"

Autor: <dixonmardes_at_gmail.com>
Data: Thu, 12 Jul 2012 13:06:15 -0700 (PDT)

Cześć.Mam taki problem z rożnymi programami.Czasami gdy robię coś na kompie wyskakują Błędy że program przestał działać,czasami wyskakuje że ten program przestał działać a czasami inny.Nie wiem co się dzieje czy jakieś błędy systemu czy co . Jeden nawet taki błąd wyskoczył gdy chciałem zainstalować jeden program i nie mogłem go zainstalować i dalej nie mogę.Załączam logi z Podglądu zdarzeń: http://www.speedysha.../QfQj5/Logs.rar

Bardzo Proszę o pomoc!!!