Re: jak odznaczyć atrybut Tylko-do-odczytu w Windows7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 10 Jul 2012 16:43:28 +0200

Dnia Sun, 08 Jul 2012 18:29:11 +0200, Kamikazee napisał(a):

> Można choć ja sam preferuję wersje portable programów o ile istnieje.

Swego czasu się sparzyłem - AFAIR na Thunderbirdzie i Firefoksie. Ale ja już
tak mam, że najchętniej podkładam swój profil użytkownika, a rozszerzeń też
kilka zawsze zainstalowanych jest. W końcu stwierdziłem, że mi się z
wersjami portable użerać nie chce. :D

[ Richard B. Riddick: [about the universe] Had to end sometime.            ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]