OE, plik DBX, usunięte pliki przez SHIFT+DEL - odzyskanie

Autor: jedrek <wytnijandx3_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue, 10 Jul 2012 10:21:25 +0200

Na grupie pl.comp.mail cisza więc zapytam tutaj.

Przypadkowo usunąłem sobie wszystkie pliki w OE w skrzynce odbiorczej przez
kombinację SHIFT+DEL (czyli bez pośrednictwa przenoszenia ich do folderu
"Elementy usunięte") - chciałem usunąć jeden i w pośpiechu zaznaczyłem sobie
wszystkie i poleciało ;)
Natychmiast po tym zajściu skopiowałem w bezpieczne miejsce plik Skrzynka
odbiorcza.dbx więc nie było żadnych kompaktowań plików dbx po zajściu.
Po wczytaniu wskazanego pliku do programu "DBX Extract Free" widać wszystkie
maile z ich treścią. Jednak często po eksporcie uszkodzone są załączniki.
Czy jest jakieś darmowe narzędzie, które hurtowo przywróci te niby usunięte
maile?
Większość programów (po poszukiwaniu rozwiązań) jak widzę to triale, które
mają okrojone możliwości i oferują głównie wyeksportowanie zawartości do
osobnym plików .eml
Nawet po eksporcie często są krzaki w treści.
Sprawdziłem MailNavigator v1.13, OE-Mail Recovery oraz programy wymienione
tutaj:
http://www.grzegorz.net/oe/ póki co bez zachwytów.

Nie chce z DBX-a eksportować tych maili tylko podziałać na samym wskazanym
pliku DBX, tak aby jego zawartość znów była widoczna dla OE i po jego
obróbce wkleić go ponownie w docelowe miejsce:
C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Dane
aplikacji\Identities\{ciąg liczbowy}\Microsoft\Outlook Express
Jest coś takiego co usunie wpisy jakie OE dodał do tego DBX-a? Jakiś edytor
binarny? Co tak naprawdę tam jest dodawane, że maile niby znikają? Jakiś
znacznik?
Myślałem, że takie informację o tym co usunięte (mimo, że jak widać nadal
siedzi w tym DBX-ie) siedzą w pliku Folders.dbx, próba jego
usunięcia z katalogu nic nie wnosi w temacie.
Da się to ugryźć działając na samym pliku Skrzynka
odbiorcza.dbx?