Re: praca z dwoma monitorami

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_usunto.interia.pl>
Data: Sun, 8 Jul 2012 13:33:29 +0200

>mam wrażenie ze nie do końca rozumiem jak to ma działać
>ale inne aplikacje gdy się je przeniesie na drugi monitor i zamknie to
>pamiętają gdzie ich miejsce

To juz tez zalezy od aplikcji. Jesli programsta wbudowal mechanizm
sprawdzania na ktorym pulpicie aplikacja jest uruchamiana i zdecydowal, ze
chce aby startowalo na pulpicie 1, to raczej nic ci nie pomozes bo aplikacja
sama w sobie bedzie przeskakiwac przy starcie. Chyba nie ma rozwiazania
idealnego.....