Re: Ratowanie Win7 - czarny ekran.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun, 24 Jun 2012 22:50:35 +0200

Dnia Sun, 24 Jun 2012 22:04:39 +0200, poli napisał(a):

> Podmieniłem na pliki z Default User i nic to nie dało. Wyczerpały mi
> się pomysły. Poza jednym ... formatem.
> Nie ma już nadziei?

Ale plik ntuser.dat nie jest Ci potrzebny. Przecież wystarczy
przetestować system logując się na innego użytkownika.
Moim zdaniem szukać należy w tych badsektorach. Pewnie uszkodził się
jakiś plik, który akurat tam się znajdował. Jak go zlokalizujesz, to
można spróbować podmienić go na sprawną kopię.
Poza tym nie widziałem wzmianki ani o uruchamianiu w trybie awaryjnym,
ani w trybie z logowaniem - a w logach czasem są przydatne informacje.
Nic nie stoi wreszcie na przeszkodzie, aby podmontować pod inny system
pliki dziennika systemowego .evt i w nich poszukać przydatnych na tym
etapie komunikatów.

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/