Re: Ratowanie Win7 - czarny ekran.

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 24 Jun 2012 17:40:30 +0200

W dniu 2012-06-24 16:00, Michal Kawecki pisze
> Uruchom komputer z płytki instalacyjnej i przeprowadź naprawę systemu
> albo przywróć go do stanu sprzed wystąpienia awarii.
Niestety, jak już napisałem naprawa kończy się komunikatem: wszystko z
systemem OK, nie ma co naprawiać. Ewentualnie mam sprawdzić sprzęt itd. itp.
Poza trybem awaryjnym przywracanie również nie działa. Mimo, że w SVI są
pliki ( z 11 i 13 czerwca), to krzyczy że przywracanie nie jest
włączone! No i kicha.

--
pozdr00fka
  poli