Re: calkowite WYlaczenie SFC w xp

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 15:39:11 +0200

In news:jruv12$kqj$1_at_inews.gazeta.pl,
*1634Racine* <1634_at_Racine.pl> typed:
> xpsp3;
> w nowym systemie przy instalacji prawie czegokolwiek wola o plyte z xp,
> juz cokolwiek nudne - jak
> CALKOWICIE i bezapelacyjnie wylaczyc sfc?
> ja wiem o takich wpisach reg w odpowiednim miejscu i poprzednio dzialaly
> skutecznie:
>
> 1. SFCDisable - wpisy dword od 0 do 4, znam tresc wariantow;
> 2. tzw "nieudokumentowane": 0xffffff9d (w hex: ffffff9d) - calk.
> wylaczenie sfc
>
> oba wpisy sa teraz nieskuteczne...
> Jakis pomysl moze?
> thx

Ustaw /dopisz tak:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
wartość typy dword "SFCDisable"="4"
wartość typy dword "SFCScan"="0"

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx