WLM a silnik renderujący IE

Autor: cac <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 07:44:00 +0200

Witam!

Problem poruszany wielokrotnie, jednakże nie mogę sobie z nim poradzić od
wielu miesięcy a doprowadza mnie już do szaleństwa. Co juz robiłem a czego
jeszcze nie - nie pamiętam, aplikowałem rożne rzeczy z wielu porad.
Prosiłbym o wszelkie sugestie:

Chodzi o to ze w Windows Live Mail czytam sobie RSS w postaci "pełnych
stron" renderowanych przez silnik IE. Na niektórych stronach artykułów RSS
pojawiają mi się informacje o błędach, które zmuszają mnie do wyboru opcji,
co jest strasznie dokuczliwe. Oto męczące mnie problemy:

1) http://sdrv.ms/MMJqd1
2) http://sdrv.ms/NlzZW7

Proszę o pomoc jak je ugryźć, aby wyeliminować.

pzdr, sz.